Friday, November 26, 2010

My Spirit Flies To You 我的心神向你飛去

還蠻不錯的佛教音樂:



My Spirit Flies To You - [Más Vídeos de Monjes Budistas]

(coro de monjes)
(ESTRIBILLO)


See the light at me
我終於得見光明
Searching for many years
在尋覓多年歲月之後
My spirit flies to you
我的心神向您飛去(我一心所嚮往之歸依)
Now I guess I see it soar
現在我想我能看見心靈在雀躍飛騰
I Dance with the wind
跟著流動的風翩然起舞
I'm flowing to your dream
我將追尋著您的理想大願前進
You can lose your fear
你將能拋開你的恐懼
You can change your life
你將能改變你的生命


片中的金剛上師為
薩迦法王的傳承弟子法號:Venerable Lama Jamyang Tashi Dorje


(金剛薩埵百字明+綠度母心咒)
專輯:佛陀僧侶 / 釋迦吉祥林
The Buddhist Monks / Sakya Tashi Ling
***
專輯說明~摘自博客來網路書店~
http://www.books.com.tw/exep/cdfile.php?item=0020109932

I also found the VIVO version:

No comments: